fredag den 21. marts 2014

Fantastisk lagersalg ved Green Cotton.

I dag kom dagen hvor lagersalget ved Freds World aka Green Cotton, jeg var der lidt i 15, og dørene åbnede kl 16. Der stod kun få mennesker udenfor, så det så lovende ud :) Der gik ikke lang tid, så var der pludselig masser af mennesker i kø. Da døren blev åbnet kendte jeg vejen til de tøjstørrelser vi skulle bruge her hjemme, så den stod på str. 134-140 til dreng (Alexzander som er 7 år), og str 140 til Emilie på 8 år, og 104 til lille Julie.

Det var virkelig et lagerslag der var værd at tage afsted til, der var en masse lækkert tøj, og priserne var bestemt gode. Jeg kom godt nok efter sommertøj, men fik mest købt forårs-efterårstøj, men det kommer vi også til at mangle :) 

Dog fik jeg købt disse 3 lækre sommerjakker, til kun 100 kr stykket. Så nu  er sommerjakkerne på plads til næsten ingen penge, det er skønt :)


 Fik også købt en del drengetøj, havde Alexzander med, og han begyndte selv at vælge de ting han gerne ville have, så pludselig var der meget mere end planlagt, men til den pris kunne man ikke lade være.











Emilie er det mere svært at købe tøj til for tiden, hun vil gerne have noget anderledes, gerne en masse farver, neon er hun vild med, men det må også gerne være pæn og pyntet, så jeg måtte tage hvad jeg troede hun kunne lide, og heldigvis var det hele noget hun var vild med. Hun går gerne i leggins med korte shorts, eller leggins med en kjole som går til midt på låret. Hun vil gerne se fin ud, og tænker meget over hendes udseende, så jeg var glad for hun med det samme sprang i det ene sæt tøj, og synes som jeg at trøjen/kjolen var vildt fed :)


Vores pigetøj i str. .140 ----->






Sidst men ikke mindst skulle vi gamle i huset jo ikke snydes for lidt lækkert, så jeg valgte at købe et par trøjer til os begge. Desværre kom jeg hjem med en trøje der er alt for stor til mig.. øv øv, så håber jeg kan finde en som skal afsted til lagerslaget, så jeg kan få et par nye trøjer i en anden størrelse, så jeg også kan nyde den gode kvalitet og lækre tøj :)


<<<------ Vores voksen tøj :) Og håber sådan jeg kan få fat i et par Green Cotton trøjer mere i en anden størrelse, for de er godt nok lækre, men det er desværre kun Michael der kan passe dem her hjemme :)








Julie fik kun en sommerjakke i denne omgang, hun har utrolig meget tøj, så ville lige vente lidt med sommertøjet, hun vokser ikke ret hurtigt, så jeg er ved at tro hun kan passe tøjet fra sidste sommer endnu :)

Tak til Green Cotton for et lækkert udvalg, og en masse gode tilbud.

Har du ikke været afsted endnu, så synes jeg bestemt du skulle tage afsted Fredag eller Lørdag, for der er virkelig mange penge at spare.

Kærlig Hilsen Maria :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar