torsdag den 27. marts 2014

Kage Kursus med min store datter Emilie på 8 år.
I dag har jeg været på Kagekursus sammen med min datter Emilie, hun havde glædet sig hele ugen, hun elsker når vi går i gang med at lege med kagegrej her hjemme, så det var lige hende at komme med på kursus.

Vi var på kagekursus igennem Specialkøbmanden i Viborg, vi skulle lave en dobbelt kage.

Hun arbejdede meget effektivt, og det gik hurtigt med at gøre det hele klar på kagen. Vi startede med at bestemme os for at lave en påskekage, men da Emilie pludselig så man kunne lave en Lego kage, ja så var hun solgt, så vi ændrede Tema, og nu stod den på legoklodser og legomænd :)



 
Vores Endelige resultat, blev en kage i grøn, gul og rød, med legofigurer og legoklodser :) Emilie er selv rigtig stolt af hendes kage. Og jeg som mor er utrolig glad for vores tur til Viborg sammen, det var så fantastisk at have en Mor-Datter tur alene, hvor vi bare kunne hygge os med det vi lavede, og jeg tror bestemt også min datter nød det. Det er med at nyde den tid vi var sammen med dem, nu de stadig vil kendes ved deres forældre, det kan tids nok komme af Mor og Far er de værste i hele verden, så alle... husk at nyd jeres børn mens de er små, de er hvert et sek. værd :)
Alle på dette kagekursus skulle lave en dobbelt kage, så her er det endelige resultat af div. mesterværker, vi kan dog kun tage kreditten for den med Lego klodserne, de andre mesterværker er lavet af de andre på dette kursus.
Emilie var yngste deltager, men hun nød det alligevel, og fik en del opmærksomhed fra de andre, da de var imponeret over så aktiv hun gik ind for sagen, og hun var præcis klar over hvordan kagen skulle se ud :)

  

Sene kagehilsner fra Maria Og Emilie på 8 år :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar